Notice: Funkcja _load_textdomain_just_in_time została wywołana nieprawidłowo. Ładowanie tłumaczenia dla domeny acf zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /home/ivia/websites/wp_3/wp-includes/functions.php on line 6121
O inwestycji Przejdź do treści

Krótki opis inwestycji

Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego z elementami Koncepcji Programowej wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania pod nazwą: „Rozbudowa odcinka drogi do przekroju 2×3 od km 2+900 drogi ekspresowej S52 do węzła Modlnica”

Kalendarium

– Zrealizowane – Aktualne – Przyszłe
1. Podpisanie umowy z GDDKIA O/Kraków
Data: 11.04.2023
2. 48 miesięcy od daty podpisania umowy
Data: 11.04.2025
3. ETAP I – Zakres środowiskowy
Data: 11.04.2026
4. ETAP II – Zakres Koncepcji Programowej
Data: 11.04.2026
5. ETAP III – Udzielanie odpowiedzi na pytania Oferentów
Data: 11.04.2027

Inwestycja obejmuje w szczególności:

  1. przebudowę węzła Modlniczka,
  2. rozbudowę istniejącej drogi S52 od km 2+900 do węzła Modlniczka,
  3. rozbudowę istniejącej drogi DK94h (od węzła Modlniczka do węzła Modlnica) oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni do KR7 wraz z dowiązaniem do obecnie realizowanego odcinka drogi ekspresowej S52,
  4. przebudowę istniejących łącznic na węźle Modlnica oraz przyczółków obiektu na węźle Modlnica do trzeciego pasa ruchu,
  5. budowę i ewentualną przebudowę obiektów inżynierskich (obiekty mostowe oraz inne obiekty inżynierskie jak np. przepusty, konstrukcje oporowe) zgodnie z potrzebami określonymi w dokumentacji projektowej,
  6. budowę i przebudowę ulic miejskich w szczególności ul. Łąkowej w Rząsce i ul. Handlowców w Modlniczce,
  7. budowę połączeń komunikacyjnych do obsługi terenów przyległych do projektowanej drogi,
  8. budowę systemu odwodnienia projektowanego układu komunikacyjnego,
  9. budowę urządzeń ochrony środowiska i wyposażenia drogi, kanałów technologicznych,
  10. budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym Systemu Zarządzania Ruchem,
  11. budowę oświetlenia drogowego (w rejonie węzłów, skrzyżowań, na projektowanych obiektach – wiadukcie, estakadzie),
  12. budowę, przebudowę lub zabezpieczenie infrastruktury technicznej,
  13. rozwiązanie powiązań komunikacji publicznej, transportu intermodalnego, a także ciągów pieszych oraz rowerowych w szczególności wzdłuż ul. Łąkowej i ul. Handlowców.
    Realizacja inwestycji wiązać będzie wiązać się ze stałym oraz czasowym zajęciem terenu.

PARAMETRY TECHNICZNE

  • Klasa drogi
    S
  • Prędkość do projektowania
    110 km/h
  • Liczba jezdni
    2
  • Przekrój drogi planowany
    2×3
  • Szerokość pasów ruchu
    3,5 m
  • Szerokość pasa awaryjnego
    2,5 m
  • Szerokość środkowego pasa dzielącego
    4,0 m
  • Szerokość poboczy gruntowych
    min. 1,25 m
  • Skrajnia pionowa
    5,0 m
  • Nośność nawierzchni
    115 kN/oś
  • Kategoria ruchu
    KR 7